vestigingsadres

Beschrijving

Bar de Stulp is sinds 1969 een begrip in het centrum van Renesse. Begonnen als petit-restaurant met terras maar al snel uitgegroeid tot een vooraanstaand café bar-dancing in de jonge jaren van de badplaats Renesse. Ongedwongen sfeer, groot terras en een gezellige bar.

Koen Jachman heeft 30 jaar de Stulp draaiende gehouden. In mei 2014 draagt hij het stokje over aan Roy Lanser en Remo van Hengel.

In 2019 werd voor het 50-jarig bestaan het Blikkie Blond gebrouwen.

Meer dan veertig verschillende bieren, maar niet echt een biercafé. Ondanks dat in 2021 toch opgenomen op de Beer Geeks Beat ALS Scheurkalender 2021. Maar...... in 2022 starten ze met hun eigen brouwerij en worden daarmee een brewpub met eigen bieren

Personen

Roy Lanser (eigenaar) (2014 - )
Remo van Hengel (eigenaar) (2014 - )

Relaties

Actueel

Podcasts

Blogs

Adverteerders

×